Cookies
Usamos cookies e outras tecnologias similares para melhorar a sua experiência digital, personalizar conteúdos e anúncios, para lhe proporcionar funcionalidades de redes sociais, e para analisar dados de navegação. Partilhamos informação, relativa à sua utilização do site, com parceiros externos de publicidade, redes sociais e de análise.
Ao “Aceitar todas as cookies” está a consentir cookies próprios e de terceiros, das categorias de performance, personalização e publicidade, conforme a nossa Política de Cookies.
Na Lista de Cookies encontra o detalhe dos cookies usados e uma descrição da finalidade de cada um.
Em alternativa, clique “Configurar cookies” onde pode gerir as suas preferências, ou rejeitar todas as cookies não essenciais. Pode alterar as suas escolhas a qualquer momento.
Configuração de cookies
A Vodafone valoriza a sua privacidade. Um cookie é um arquivo de texto que apenas identifica o seu computador no nosso servidor, não guardando informações pessoais como o seu nome ou os seus detalhes bancários. Com esta ferramenta pode compreender qual a informação que está a ser recolhida neste site e definir o modo de recolha e utilização de cookies e outras tecnologias similares através das opções abaixo. Rejeitar significa que está a rejeitar todas as cookies que não são estritamente necessárias para o website funcionar tecnicamente. A nossa Política de Cookies descreve a forma como utilizamos estas tecnologias.
Gestão de preferências

Estes cookies permitem o bom funcionamento técnico do site, garantem uma navegação através de ligação segura e permitem memorizar as suas preferências de forma a que não seja necessário voltar a configurá-las cada vez que visita o site. Considerando estas finalidades, a recolha destes cookies é obrigatória.


Estes cookies são utilizados para obter dados agregados de utilização do site para efeitos estatísticos por forma a analisar e melhorar continuamente o nosso serviço. Por exemplo, são utilizados cookies analíticos para saber o volume diário de visitas ao site ou volume de encomendas efetuadas.


Estes cookies permitem que o website apresente funcionalidades mais avançadas ou personalizar a sua experiência de utilização (por exemplo, a língua ou região em que se encontra, tamanho do texto, fontes e outras partes de páginas web que possa personalizar). As informações que estes cookies recolhem são anonimizadas e não permitem seguir a sua atividade de navegação noutros sítios Web.


Estes cookies são de entidades externas (terceiros) e permitem apresentar anúncios da Vodafone que sejam relevantes de acordo com os seus interesses nos respetivos sites. Permitem também limitar a quantidade de vezes que vê um determinado anúncio. Estas entidades poderão usar esta informação também para fins próprios. Para saber de que entidades se tratam consulte a Política de Cookies.


Cookies
We use cookies and other similar technologies to improve your digital experience, personalize content and ads, to provide you with social network functionalities, as well as to analyze browsing data on our website. Additionally, we share information about your use of our site with external advertising partners, social networks, and analysis services.
By "Accepting all cookies" you are consenting to cookies, both our own and those of third parties, in the categories of performance, personalization, and advertising, in accordance with our Cookie Policy .
In the Cookie List you will find details of the cookies used as well as a brief description of the purpose of each one.
Alternatively, click on "Manage cookies" where you can manage your preferences, or reject all non-essential cookies. You can change your choices at any time.
Cookies Management
Vodafone values your privacy. A cookie is a text file that only identifies your computer on our server, not storing personal information such as your name or bank details. With this tool, you can understand what information is being collected on this site and set the way cookies are collected and used through the options below. Rejecting means that you are rejecting all cookies that are not strictly necessary.
Manage Consent Preferences

These cookies allow the proper technical performance of the website, ensure secure browsing, and allow you to record your preferences so that you do not need to set them again each time you visit the site. For these purposes, the collection of these cookies is mandatory.


These cookies are used to obtain the overall site usage data for statistical purposes to analyze and continuously improve our service. For example, analytical cookies are used to measure the daily volume of visits, or the volume of received orders.


These cookies allow the website to display more advanced features or to customize your user experience (for example, the language or region you are in, text size, fonts, and other parts of web pages that you can customize). However, the data that these cookies collect is anonymized and does not allow them to track your browsing activity on other websites.


These cookies are from external parties (third parties) and allow them to show you relevant Vodafone advertisements according to your interests on other websites. They also allow you to control the number of times you see a particular advertisement. These third parties may also use this information for their own purposes. To find out who they are, please see our Cookie Policy.


Skip to content

Press Releases

Telecel reduces up to 14% on national calls and broadens reduced tariff period

On March 22, Telecel’s Regular Tariff Plans Customers (Especial, Valor, Normal and Mais Plans) will benefit from a reduction of up to 14% in the price of national calls during peak time.

Vitamina T and Vitamina R will also benefit from a reduction, between 5% and 37%, in the communications to other networks during the working days.

Also from that day on, the off peak period will be enlarged by one more hour. This way, it will begin at 21h00, instead of starting at 22h00 like previously. This tariff applicable on working days will comprehend the period from 21h00 to 8h00, besides the lunchtime, currently between 13h00 and 14h00.

As António Coimbra, Vice-President for Customer Relation said “besides these alterations, Telecel increases the value of its offer, known as the most competitive in the market, allying to the great quality of its service to a very competitive tariff.

  

Regular
Tariff Plans TELECEL

  
 

TELECEL
Especial

TELECEL
Valor

TELECEL
Normal

TELECEL
Mais

 

Current New
var.

Current New
var.

Current New
var.

Current New var.

National
Calls To Telecel Network

    

Base Tariff

35$ 30$ -14,3%

35$ 30$
-14,3%

35$ 30$
-14,3%

35$ 30$ -14,3%

Reduced
Tariff

25$ 25$

25$ 25$

25$ 25$

25$ 25$

Weekend
Tariff

25$ 25$

25$ 25$

25$ 25$

25$ 25$

To other
Networks

    

Base Tariff

136$ 124$ -8.8%

96$ 90$
-6,3%

66$ 60$
-9,1%

(*)46/44/42$
44/42/40$ -4,3%

Reduced
Tariff

30$ 30$

30$ 30$

30$ 30$

30$ 30$

Weekend
Tariff

25$ 25$

25$ 25$

25$ 25$

25$ 25$

Values without VA
(*) In Plan Mais prices of calls vary according to steps: 500 minutes/500 following minutes/ remaining minutes.

 

Vitaminas
TELECEL

 
 

Vitamina T

Vitamina R

 

Current New
var.

Current New
var

National
Calls To the Telecel Network

  

Base Tariff

52$ 52$

60$/44$
60$/44$(*)

Reduced
Tariff

40$ 40$

40$/30$
40$/30$(*)

Weekend
Tariff

40$ 40$

40$/30$
40$/30$(*)

To Other
Networks

  

Base Tariff

172$ 160$
-7,0%

180$ 170$
-5,6%

Reduced
Tariff

90$ 80$
-11,1%

80$ 50$
-37,5%

To Other
Networks

40$ 40$

40$ 40$

Values including VAT
(*) Vitamina R Customers will have a discount of 25% in the calls to other Vitamina R Customers.

<p
ALIGN=”JUSTIFY”>Tariff Schedules
(Regular and Vitaminas Tariff Plans):
 

Currently

New

Base Tariff

Working days:
8h- 13h and 14h-22h

Working days:
8h- 13h and 14h-21h

Reduced
Tariff

Working days:
13h- 14h and 22h- 8h

Working days:
13h- 14h and 21h- 8h

Weekend
Tariff

Saturday,
Sunday and National Holidays

Saturday,
Sundays and National Holidays